פרסום ודיגיטל

פרסום ודיגיטל

מה ההבדל בין שיווק לפרסום?

אחת הדרכים עליהן נמנה השיווק היא ריאיון עבודה. במהלך הריאיון מחויב המרואיין לשווק עצמו כראוי, בהתאם לדרישות המשרה אליה הוא מעוניין להתקבל, על מנת לקבלה (העבודה נתפסת כאן מנקודת מבט של מתן שירות של המעסיק (או המעביד) – לעובדיו, הכפופים לו, על כל המשתמע מכך: תשלום שכר, מתן תנאים סוציאליים, הפרשת אחוז מסוים ממשכורתו של עובד כלשהו למס הכנסה ולביטוח לאומי, וכדומה. בהתאם להגדרה זו, ניתן לראות את העבודה כסוג של "מכירת מוצר" – של המעביד לעובדיו)

למאמר המלא »
עסקים

מהי הטעות בשיווק דיגיטלי ש-95% מבעלי העסקים בישראל עושים אותה

שיווק דיגיטלי למעשה בא ואומר – יש לנו מגוון ערוצים פרסומיים אינטרנטיים לעשות בהם שימוש. ערוץ אחד יכול להיות מצוין, אבל השילוב בין מספר ערוצים עשוי בחהלט לעזור לנו למצות את הפוטנציאל של הרשת ולמנף את מספר העסקאות/הלקוחות של העסק שלנו.

אז עם המון מוטיבציה וגישה אופטימית, בעלי עסקים וחברות, ניגשים אל עבר הזירה האינטרנטית ומצפים לתוצאות מידיות, אך האם זה תואם את המציאות?

למאמר המלא »
דילוג לתוכן