ברוב המשרדים והמבנים המסחריים בארץ יש חברת ניקיון שמעסיקה עובדי ניקיון.
העובדים מגיעים אחת לשעה, מנקים או מסיפים נייר ומסמנים V או X..

הבעיה העיקרית בקונספט הניקיון הקיים עשרות שנים, שאין מידע נכון, לא בזמן אמת ולא תמיד בדיעבד.
אם המנקה ניקתה לפני 2 דקות ועכשיו יש לכלוך או חוסר בנייר, זה יכול להישאר ככה זמן רב יחסית עד שהמנקה באה שוב, או לחילופין, מנקה שמגיעה ומנקה את הנקי, מה שמביא לבזבוז זמן..
לא מעט מנהלי חברות אחזקה של משרדים ומסחר מחפשים איך ניתן לייעל את הניקיון וההתנהלות במתקנים במשרדים. לצורך כך פיתחה חברת באז-טק מערכת בקרה חכמה המתריעה בזמן אמת ומשנה את תהליך הניקיון בחדרי שירותים, מטבחונים וחדרי ישיבות.
מינימום התעסקות בחדרי שירותים

המערכת כוללת עמדת דיווח המותקנת בסמוך ליציאה מהשירותים, מטבחון או חדרי ישיבות ועליה מסודרים לחצנים המסמנים חסרים ספציפיים כמו למשל: נייר טואלט, אסלה לא נקייה, סבון ידיים וכו', וגם תקלות כגון: ריח רע, רטיבות במקום כלשהו ולמעשה כל בעיה שהיא.
בנוסף, מותקנים חיישנים (סנסורים) ממש כמו ברכב שלנו על פחי אשפה, מיכלי סבון, מדפי נייר ומראים במדויק את רמת המלאים. כשהמלאים מתחילים להתרוקן המערכת מתריעה מראש כך שיתמלאו מחדש לפני שתיווצר בעיה.
עם כל זה, החברה מתקינה גם קאונטר (מונה כניסות) מותקן בתקרת חדר השירותים מתוקן לרוב במקום חבוי, שלא נראה. הקאונטר פועל על ידי טכנולוגית לייזר שמודדת שינוי מרחק המונה כולל יחידת בלו-טוס' אשר מתקשרת עם סנסורי המתכלים וכן, כוללת ביקון לזיהוי תג עובד.
מאות ארגונים מעידים על כך שהעבודה עם באז-טק הביאה לשיפור משמעותי בנראות ובניקיון.
לדייק ברמה מקסימלית את הניקיון בסביבת העבודה
אניס וסיני מצביעים על אלגוריתמים למידת המכונה, שמקנה למערכת יכולות ייחודיות. מלבד ההתראות
המתקבלות מהחיישנים, המערכת לומדת את השטח בו היא מותקנת במשך שלושה חודשים, מעבדת אותם ומציגה תחזיות למנהלי התחזוקה על עומסים צפויים ומתריעה על תקלות צפויות. אם, למשל, ידוע שבימי חמישי, בשעה 00:15 ,בשירותי הנשים בקומה שש יש בדרך כלל מחסור על נייר טואלט – המערכת תייצר מכך כלל שישלח התראה מראש לצורך מילוי החוסר הצפוי. התוצאה: חיסכון גדול בזמן העבודה של עובד הניקיון וייעול המערכת. כל זה בעלות של דמי שירות חודשיים המקבילים לעבודה של מספר שעות בודדות של מנקה.
המערכת ישימה גם למטבחונים וחדרי ישיבות והיא יודעת לדווח על חוסרים, או על אביזרים משרדיים שאינם תקינים. "חדרי השירותים הם אמנם עקב האכילס של כל מקום ציבורי, אבל יש צורך גם בבקרה על שטחים נוספים. במטבחון, למשל, חשוב מאוד שהקפה לא ייגמר, או שהסכו"ם נקי. בחדר הישיבות חשוב שהמסך יהיה תקין. מערכת באזז תאפשר התקנת חיישנים שיתריעו על כל אלה", מדגישים אניס וסיני.


על לקוחות החברה נמנות חברות בולטות כמו אינטל, HP, פיליפס, בתי החולים סורוקה, בילינסון, מעייני הישועה, איכילוב ואסותא. גם הבנקים פועלים ולאומי משתמשים במוצרי סדרת "באזז" וכן חברות ביטוח, חברות אשראי, קניונים ונמל התעופה בן-גוריון. בעידן שבו הדרישה להיגיינה ואסתטיקה גוברת, המערכת של "באזז טק" כובשת את עוד ועוד חברות ומבנים ובחברה מבינים שהם עלו על פתרון לבעיה כואבת במיוחד.
"שיטת התחזוקה במבנים לא השתנתה שנים וזו בדיוק הנקודה בה נכנסנו לתמונה", מסכמים אניס וסיני. "מערכת 'באזז טק' מצליחה לדייק ברמה מקסימלית את הניקיון בסביבת העבודה באמצעות שילוב יעיל בין טכנולו־גיה למגע אנושי, בין לאו-טק להיי-טק. התוצאה היא, כפי שעולה מפידבקים שאנו מקבלים – העלאת שביעות הרצון וחוויית השירות, הורדת כמות התלונות ב-%92, העלאת פריון העובדים וחיסכון במשאבים. יש גם חברות שממשתמשות במערכת כדי לתגמל את חברות הניקיון".