תקציב הפרסום של רשת קופיקס עבר לשוקר פרסום

רשת "Cofix" שבבעלותו של רמי לוי, העבירה את תקציב הפרסום הדיגיטלי שלה לשוקר פרסום. יחזירו את המותג לימיו הגדולים?

משרד הפרסום ינהל את מערך הפרסום הדיגיטלי של רשת קופיקס לשנת 2021 ויהיה אחראי על ניהול הרשתות החברתיות, שירות לקוחות דיגיטלי, ניהול אתר האינטרנט, יצירת תוכן שיווקי, ניהול קמפיינים והשקות ממותגות.  

משרד פרסום ׳שוקר׳ ממוקם בבירת הנגב והוקם לפני 6 שנים. המשרד מחזיק ברזומה עשיר יחסית למשרד צעיר, ותחת כנפיו ניתן למצוא בין היתר את תקציבי הפרסום של רשת גוד פארם, תחנות דור אלון, ביה״ח סורוקה, אפרול שפריץ ומותגים רבים אחרים. לתקציבים אלו מתווסף כעת תקציב הפרסום של רשת "Cofix" ומחזק את העובדה כי מדובר באחד משרדי הדיגיטל המצליחים יותר בשנים האחרונות. 

רשת "Cofix" היא רשת בתי קפה הדוגלת במחירים משתלמים, מוצרים איכותיים והענקת חוויה מהנה ללקוחותיה. לרשת כ- 72 סניפים ברחבי הארץ והיא נסחרת בבורסה לניירות ערך. הרשת הוקמה כדי להילחם במחירים הגבוהים בארץ ולאפשר לכל אדם לרכוש וליהנות ממוצרים בריאותיים, איכותיים ומשתלמים במיוחד. בתחילת דרכה, היה מדובר באחת מהרשתות הגדולות והמצליחות בישראל, אך נראה שבשנים האחרונות המותג עבר כמה טלטלות, כאן שוקר נכנסים לתמונה ומקווים להנחיל שינוי חיובי.

דור שוקר, בעלים שותף בשוקר פרסום: ״אנו נרגשים מאוד לעבוד עם רשת מצליחה וגדולה כמו ׳Cofix׳ במטרה לקדם את חזונה ולהתוות דרך חדשנית וייחודית לשנים הקרובות. במסגרת עבודתנו המשותפת אנו נוביל מהלכים אסטרטגיים יצירתיים ונפעל לטובת חיזוק המותג והגדלת קהל הלקוחות של הרשת ברחבי הארץ. אנו בטוחים שצוות הדיגיטל שלנו יצעיד את המותג אל עתיד מצליח בשילוב חדשנות דיגיטלית. 

יונית סאסי, מנהלת שיווק רשת קופיקס: ״החיפוש היה קשה אבל הבחירה די קלה. אנו בטוחים ששוקר יובילו איתנו דרך חדשה.״

דילוג לתוכן